Solved

Feedback formulier versturen naar gasten

  • 8 February 2023
  • 2 replies
  • 28 views

Hi,

Wij zouden graag via Mews een feedback formulier naar de gasten willen sturen nadat zij bij ons hebben verbleven. Hoe doen jullie dit en wat voor formulier gebruiken jullie hiervoor?

Ik begrijp dat we de mail templates hiervoor kunnen gebruiken, maar ik weet niet zo goed wat voor formulier wij hiervoor het beste kunnen gebruiken? Ik weet dat Mews hun eigen survey heeft, kunnen wij hier ook gebruik van maken en aanpassen naar onze eigen wensen?

icon

Best answer by MatthiasH 8 February 2023, 17:07

View original

2 replies

Userlevel 6
Badge +3

Hoi Robin,

 

Hiervoor gebruiken wij de after end mails. Je kan deze manueel (onder het tabblad mails) of automatisch (aan te vinken als optie in je stay settings) versturen.

Met de standaard placeholders voor HTML is het echter wel enkel mogelijk om de gasten een Tripadvisor link te sturen.

https://help.mews.com/s/article/placeholders-bookable-services-mail-templates?language=nl_NL#Link1

 

Als je wil doorlinken naar een andere pagina of programma (zoals mailchimp), kan je die link gebruiken in plaats van de Tripadvisor placeholder. Of als iemand in jullie hotel met HTML overweg kan, hier een knop voor “programmeren”.

 

Een andere optie is natuurlijk een integratie maken met een van de betalende aanbieders van surveys vanuit de marketplace.

 

Hopelijk helpt dit je wat op weg.

Hi Matthias,

Bedankt voor je antwoord en duidelijke uitleg! Dit zal ons zeker op weg helpen :).

Reply